Způsob doručení a platby

LALA Design, Darina Pavlíčková

se sídlem Malostranská 444, Týn nad Vltavou 375 01

IČ: 71824219

DIČ: CZ8553261387

 

SKLAD A VÝDEJNÍ MÍSTO

Karlovarská 11

252 61 Jeneč - Praha Západ

 

PLATBY

Bankovní číslo účtu pro Českou Republiku  2001475269/2010  VS: číslo objednávky

Bankovní číslo účtu pro Slovenskou Republiku CZ9320100000002001475269, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX  VS: číslo objednávky

 

Většina zboží je skladem a expedujeme do 24 hodin od přijetí objednávky nebo přijetí platby na účet. Pokud z nějakého důvodu nemůžeme tuto lhůtu dodržet (zboží je vyprodané, není na skladě, má zjištěnou vadu apod), budeme Vás o tom informovat.

Při nákupu nad 2000,- Kč je poštovné ZDARMA

  1. Způsoby dopravy:
  • Česká pošta (ČP) Balík Do ruky: 95,- Kč 
  • Zásilka bude doručena na Vaši adresu do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms. V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce.
  • Česká pošta (ČP) Balík Na poštu: 85,- Kč
  • Zásilka bude doručena do druhého dne od podání a připravena k vyzvednutí na Vámi zvolené poště

 

  • Dobírečné Česká pošta
  • Při platbě dobírkou: + 40 Kč

 

  • Prostřednictvím soukromé dopravní společnosti PPL

Zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.

V případě, že zvolíte doručení prostřednictvím PPL, je nutné vyplnit pro doručení takovou adresu, na

které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše

zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy. Za zásilky dodané PPL je

možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni

mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě

převzetí zásilky.

Poštovné PPL při platbě předem: 100 Kč

Při platbě dobírkou: + 40 Kč

 

v případě dopravy službou PPL:

Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit

přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat

zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Kontakt: 844 775 775

 

  • Prostřednictvím společnosti Zásilkovna 65 Kč
  • Při platbě dobírkou: + 40 Kč

 

  • Osobní vyzvednutí v našem skladu 30 Kč

 

Každá objednávka je závazná (v souladu s občanským zákoníkem) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednané zboží zaslané na dobírku zákazníkem vyzvednuto, zavazuje se zákazník (kupující) uhradit prodávajícímu částku na pokrytí všech účelně vynaložených nákladů na zaslání a vrácení zboží a dále manipulační poplatek ve výši 200,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

  1. Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat.

Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Každá zásilka je olepena páskou s logem LALA Design. Pokud je tato páska rozříznuta či jinak poškozena, nepřebírejte tuto zásilku nebo ji převezměte s výhradou; případně na místě spolu s dopravcem překontrolujte ihned obsah zásilky.

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky  nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

  • v případě dopravy Českou poštou:
  • Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
  • Reklamace České Poště. Vždy doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží (porcelán, skleněné doplňky apod.) doporučujeme otevřít zásilku se zbožím bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!

Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 734 244 622. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

Způsoby platby

  • On-line platební kartou (3D Secure)
  • Pokud vlastníte platební kartu, která umožňuje platby na internetu (máte-li pochybnosti, informujte se u své banky), můžete ji využít k úhradě zboží online. Na konci objednávky jen zadáte své šestnáctimístné číslo karty a CVC/CVV kód. Nemusíte se obávat, přenos informací je šifrovaný a tedy naprosto bezpečný.
  • Platební kartou přímo na výdejně ve skladu (nelze platit hotově)
  • V našem skladu je možné platit platebními kartami Visa, Electron, MasterCard nebo Maestro. Pro Vaši bezpečnost a ochranu můžete být požádáni o předložení průkazu totožnosti.
  • Bankovním převodem na náš účet 35-9049090247/0100, vedený u Komerční banky.
  • Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby účet (může trvat 1-3dny), doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.
  • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)
  • Za zásilky dodané společností GLSje možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem.
  • O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.

Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné třetí osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu. Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.

Prodávající upozorňuje kupujícího, že ceny přepravy zboží se mohou u jednotlivých přepravců měnit, v takovém případě dojde k aktualizaci tohoto dokumentu. V případě, že kupující již zboží objednal, bude zboží doručeno kupujícímu za ceny uvedené zde v době, kdy zboží uhradil.