Způsob doručení a platby

LaLa Design, Darina Pavlíčková
se sídlem Malostranská 444, Týn nad Vltavou 375 01
IČ: 71824219
DIČ: CZ8553261387

SKLAD A VÝDEJNÍ MÍSTO

Karlovarská 11
252 61 Jeneč - Praha Západ



Většina zboží je skladem a expedujeme do 24 hodin od přijetí objednávky nebo přijetí platby na účet. Pokud z nějakého důvodu nemůžeme tuto lhůtu dodržet (zboží je vyprodané, není na skladě, má zjištěnou vadu apod), budeme Vás o tom informovat.

Při nákupu nad 2000,- Kč je poštovné ZDARMA 

1. Způsoby dopravy:

  • Česká pošta (ČP) Balík do ruky  
    Zásilka bude doručena na Vaši adresu do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms. V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce.
  • Česká pošta (ČP) Balík na poštu  
    Zásilka bude doručena do druhého dne od podání a připravena k vyzvednutí na Vámi zvolené poště.

    Poštovné Česká pošta při platbě předem: 95 Kč
    Při platbě dobírkou: + 40 Kč

     
  • Prostřednictvím soukromé dopravní společnosti Geis Group  

           Zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.
           V případě, že zvolíte doručení prostřednictvím Geis, je nutné vyplnit pro doručení takovou adresu, na které budete k zastižení  
           během dne mezi 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název
           a adresu firmy. Za zásilky je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni
           mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

           Poštovné Geis  při platbě předem: 95 Kč
           Při platbě dobírkou: + 40 Kč

  • Prostřednictvím společnosti Zásilkovna  
  • Prostřednictvím Kurýr Praha (při objednání do 13hod, doručení ještě v ten samý den)
  • Osobní vyzvednutí v našem skladu 
     

Každá objednávka je závazná (v souladu s občanským zákoníkem) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednané zboží zaslané na dobírku zákazníkem vyzvednuto, zavazuje se zákazník (kupující) uhradit prodávajícímu částku na pokrytí všech účelně vynaložených nákladů na zaslání a vrácení zboží a dále manipulační poplatek ve výši 200,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

2. Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Každá zásilka je olepena páskou s logem LALA Design. Pokud je tato páska rozříznuta či jinak poškozena, nepřebírejte tuto zásilku nebo ji převezměte s výhradou; případně na místě spolu s dopravcem překontrolujte ihned obsah zásilky.

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky  nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

  • v případě dopravy Českou poštou:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
    Reklamační protokol České Pošty ke stažení ZDE
  • v případě dopravy službou GLS:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Kontakt: 840123456 
    Reklamační protokol společnosti GLS ke stažení ZDE

Vždy doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží (porcelán, skleněné doplňky apod.) doporučujeme otevřít zásilku se zbožím bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle ...... . Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

Způsoby platby

  • On-line platební kartou (3D Secure)
    Pokud vlastníte platební kartu, která umožňuje platby na internetu (máte-li pochybnosti, informujte se u své banky), můžete ji využít k úhradě zboží online. Na konci objednávky jen zadáte své šestnáctimístné číslo karty a CVC/CVV kód. Nemusíte se obávat, přenos informací je šifrovaný a tedy naprosto bezpečný.
  • Platební kartou přímo na výdejně ve skladu (nelze platit hotově)
    V našem skladu je možné platit platebními kartami Visa, Electron, MasterCard nebo Maestro. Pro Vaši bezpečnost a ochranu můžete být požádáni o předložení průkazu totožnosti.
  • Bankovním převodem na náš účet 35-9049090247/0100, vedený u Komerční banky.
    Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby účet (může trvat 1-3dny), doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.
  • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)
    Za zásilky dodané společností GLSje možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem.
  • O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.  

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. 

Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné třetí osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu. Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.

Prodávající upozorňuje kupujícího, že ceny přepravy zboží se mohou u jednotlivých přepravců měnit, v takovém případě dojde k aktualizaci tohoto dokumentu. V případě, že kupující již zboží objednal, bude zboží doručeno kupujícímu za ceny uvedené zde v době, kdy zboží uhradil.

 
Sdílet

Zákazníkům se také líbí:

NUR Tray M bílý
 
 

 
Registrace k odběru novinek

Doprava zdarma nad 2000 Kč

InstagramFacebookPinterestTwitter

Blog

Krása

 

Broste CopenhagenChocoMeCompagnie De ProvenceGalzoneHouse DoctorHübschIB LaursenKJ CollectionMrs.BloomMadam StoltzBrosteThe Scottish Fine SoapsTine K HomeThe Go'RoundNicolas VaheMy Deer Art

LALA design - Spolu s vámi tvoříme domov

 

Kontakt

info@laladesign.cz
+420 731 96 33 11

Výdejní místo

Karlovarská 11
252 61 Jeneč - Praha Západ

Provozovatel obchodu

Darina Pavlíčková
Malostranská 444
375 01 Týn nad Vltavou
Česká republika

IČO: 71824219
DIČ: CZ8553261387

PayPal Visa MasterCard